شنبه 15 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی به سالروز فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: فرهنگ اسلامی از امور بسیار مهم و زیربنایی جامعه است.
وی توجه به استقلال فرهنگی و فرهنگ اسلامی را از امور بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: با توجه به هشدار مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس دهم، متولیان مدیریت فرهنگی کشور باید نسبت به درمان بیماری های فرهنگی توجه کنند.
خطیب جمعه انزلی با اشاره به اینکه برخی از امور فرهنگی به مسئولان و مردم شهرستان ها مربوط می شود، تصریح کرد: یکی از ابزارهای سلطه دشمنان در هر دوره زمانی، نفوذ فرهنگی است و متاسفانه دشمن هر بار از راه نفوذ فرهنگی وارد شده و باید بیش از پیش هوشیار بود.
حجت الاسلام شمس الدین به اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: تلاش های خوبی انجام شده اما باید اثر و ثمرات آن در جامعه مشهود باشد.
وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی تنها با شعار دادن و ارائه آمار به ثمر نخواهد نشست، تصریح کرد: کم توجهی به مشکلات معیشتی در کنار نفوذ هجمه های فرهنگی، چیزی از اسلام و انقلاب باقی نمی گذارد که لازم است مسئولان علاوه بر توجه ویژه به آن، از بار مشکلات مردم بکاهند.
وی در خاتمه سخنانش، به بازسازی صحن مصلی انزلی و عدم حمایت مالی نهادهایی که وعده کمک داده بودند اشاره و اضافه کرد: درخصوص نمای بیرونی و اتمام بنای 30ساله مصلی نیز با وجود وعده های دوساله مسئولان، هنوز هیچ گونه کمکی صورت نگرفته است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna